יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

סיפורים של כפתורים



שני סיפורים לבושים בחולצה מכופתרת
היא הגיעה לבית הספר החדש בחולצה מכופתרת  כחולה וחצאית ג'ינס תואמת לחולצה המכופתרת, אך לא תואמת לאופנה המחייבת יותר של בית הספר החדש בעיר החדשה לה.
הוא לבש כל יום לבית ספר חולצה מכופתרת עם פפיון ושלייקס, שהתאימו בדיוק לאיך שהוא הרגיש ואהב, אך מסתבר שלא התאימו לחלק מחבריו לבית הספר, שבחרו להציק לו על לבושו המכופתר ועל היותו קטן מהם.

זה סופו של כל כפתור. חולצה מכופתרת
בסיפור הראשון, היא למדה להתלבש באופן בו תוכל להשתלב בלי למשוך יותר מדי תשומת לב, למרות שעדיין הייתה נתונה להקנטות. בסיפור השני, חבורה של ילדים אחרים שהבחינו בנעשה לילד הקטן בחולצה המכופתרת והיה להם גם אכפת, באה יום אחד לבית הספר כאשר כל אחד ואחד מהם לבוש בחולצה מכופתרת, ג'קט, פפיון או עניבה ושלייקס, והבהירו לבריונים שאין מקום להתנהגותם. הסיפור המרגש הזה, שהופץ ברחבי הרשת, מראה מה חולצה מכופתרת אחת, או ליתר דיוק כמה כאלה, שנבחרה באופן חברתי ואכפתי, יכולה לעשות ולאיזה שינוי חברתי עצום היא יכולה להביא, כפתור אחר כפתור. תמיד כדאי לזכור שהבחירות האפנתיות שלכם ושלכן, הן בשבילכם, וזכותכם לבחור איזו חולצה מכופתרת, או כל פריט לבוש אחר, אתם רוצים ללבוש. כדאי גם לוודא שהבחירה הזאת נתונה ונוכחת גם למי שסביבכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה