יום שלישי, 14 ביולי 2015

קולקציה יומית של בגדים לגברים



יום בחיי בגדים לגברים
אני קם בבוקר ולובש מכנסיי שלושה רבעים וחולצת טריקו, כי כבר חם. במהלך היום אני מתרוצץ והחום עולה, ואני עובר למכנסיים קצרים וגופיה. אחר הצהריים כבר יותר נעים בחוץ, אז אני לובש חולצה מכופתרת מעל הבגדים ומחליף מסנדלים לנעליים סגורות. בערב כבר בכלל מאוורר, אז בגדים לגברים הופכים אצלי להיות מכנס אלגנטי וחולצה ארוכה דקה, או גופיה צמודה ומעל משהו קל ללבוש. לעתים בלילה אני מוסיף הודיס, כי כבר ממש קריר, אם אני בחוץ. הרי לכם קולקציה שלמה של בגדים לגברים ביום אחד. הרי לכם קולקציה שלמה של בגדים לגברים על אדם אחד.

בגדים לגברים ליום חדש, וגם ללילה
וכאן עוד לא נגמרות עלילות קולקציית בגדים לגברים יומית. כאן עוד לא נגמר היום, או ליתר דיוק מתחיל הלילה. חולצה קצרה, פיג'מה, או גופיה, וגם אם כבר בחרתי את אותם בגדים לגברים המתאימים ביותר לשינה, עכשיו צריך לבחור צבע ומרקם מושלמים, לסיים איתם את היום, כדי להתחיל מחר יום חדש של בחירת בגדים לגברים מהקולקציה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה