יום ראשון, 26 באפריל 2015

כשהכתרת היא בגדים לגברים



בגדים לגברים זו רק כתרת המשנה
הכתרת שלנו היא בגדים לגברים, אבל היום כבר רוב הגברים יודעים, וכך גם רוב הנשים, המעצבים, והרשתות הנחשבות, כולן וכולם כבר מערערים מבחירה את החלוקה המגדרית הבינארית שבין בגדים לגברים לבגדים לנשים. עוד לא לגמרי ברור אם היות הבגדים לגברים מעורבבים עם הבגדים לנשים, מציין שינוי חברתי פוליטי, או אמצעי שיווקי. אך כאשר אפילו בית הכלבו האנגלי סלפרידג'ס פותח מחלקה שמצהירה על עצמה כא-מגדרית, כבר דיי ברור שהחלוקה המסורתית בין בגדים לגברים לבין בגדים לנשים, היא כאן בקיומה רק כזמנית.

ניסוי אפנתי בבגדים לגברים
תצוגות האפנה כיום מערבבות בין בגדים לגברים לבין בגדים לנשים ומערבבות בכלל בין החלוקה הזאת. האפנה העכשווית מציגה בגדים לכל המגדרים. תוכלו לראות הלבשה שמוצגת בחלונות ראווה בעזרת בובות ראווה א-מגדריות, או רב-מגדריות, שלובשות בגדים לגברים, בגדים לנשים ובגדים שאינם נופלים לחלוקה הלא אפנתית הזאת. כאן נבדק הקשר שבין מגדר למסחר, בין נורמות ושבירתן לבין שיווק ורווחים, ומהניסוי הזה כולם וכולן יכולים ויכולות להרוויח, או לפחות להתלבש טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה