יום שלישי, 6 בינואר 2015

צעד ראשון לשנה חדשה במכנסיים לגבר



מכנסיים לגבר מודל 2015
את השנה החדשה כולנו רוצים להתחיל כשנה חדשה וטובה, מלאת הבטחות, חלומות, תקוות והצלחות. כל אחד ואחת עם ההצלחות המצופות שלהם, בין אם אלה הצלחות מצופות ותואמות לאלה של השכן עם הדשא הירוק יותר, בת הדודה מדרגה חמישית ומה שקראו שצריך לרצות בעיתון, ובין אם אלה הצלחות שחורגות מכל אלה ובוחרות בחירות אישיות.
את השנה החדשה כולנו רוצים ורוצות להתחיל בצעד בוטח, נחוש ושמח, בין אם הצעד הראשון הזה יעשה עם מכנסיים לגבר, במכנסיים לאישה, או בכל פריט לבוש אחר.

מכנסיים לגבר על קו התפר
כמו שנוכל לבחור לאילו צעדים, הצלחות וציפיות נצפה, נבחר ונצעד, כך גם את הבגדים שלנו נוכל לבחור בבחירה אישית, מתוך מכנסיים לגבר ועד טייץ של נסיכים, מגלימה של גיבורות על ועד שמלה לאישה או לגבר מזדמן. גם אם נתמקד בפריט לבוש אחד, נניח מכנסיים לגבר, אלה יוכלו להיות מכנסיים לגבר סטנדרטיים שעומדים בדרישות העסקיות או החברתיות, או מכנסיים לגבר מלאי נצנצים, תחרות ושסע עמוק, כיאה למכנסיים
 לגבר שנת 2015. כמובן שיש גם את כל הסוגים של מכנסיים לגבר בין לבין הקצוות, מכנסיים לגבר שעל קו התפר, בין אמירה אפנתית אישית לבין צו האפנה שמתייחס לכל מכנסיים לגבר כאילו היו עולם ומלואו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה