יום שלישי, 8 ביולי 2014

מכנסיים לגבר זה עניין לגברים



לחפש את המכנסיים לגבר
כאשר נקליד במנוע החיפוש גוגל את המילה מכנסיים ונוסיף למילה את האות 'ל' של שייכות, גוגל ישלים מיד לתוצאה של מכנסיים לגבר. רק בהמשך גוגל יציע למחפשים גם מכנסיים לנשים, מכנסיים לים, מכנסיים לילדים ולילדות, מכנסיים לדתיים ולדתיות, מכנסיים לאופנוע ועוד.
אין אלה חדשות שגוגל הינו שוביניסט פה ושם, והוא ישלים לנו משפטים כמו "נשים צריכות ל...” בהצעות של נשים צריכות לא לעבוד ונשים צריכות לא לנהוג, לעומת גברים בגוגל שההצעה הראשונה שתתקבל בימים אלה היא שגברים צריכים לשלם. אז מסתבר שגברים צריכים ללבוש את אותם מכנסיים לגבר, לצאת לעבוד, אחרי שנהגו לעבודה, ואז לשלם על הנשים שצריכות לדעת לרסן את עצמן (גם מגוגל).

לגגל מכנסיים לגבר
יחד עם זאת, גוגל מציע ברשימת ההצעות שקובעת מה גברים צריכים, שגברים צריכים לדעת איך להתלבש. כך שאפילו גוגל מודה שאומנם מכנסיים לגבר, או מכנסיים בכלל, מיועדים לגברים, אבל זה לא אומר שגברים יודעים ללבוש את המכנסיים לגבר, או לבחור מכנסיים לגבר באופן מוצלח.
העובדה שהרשת לא תמיד בעד שוויון, לא אומרת שגברים לא יכולים להיראות מעולה עם מכנסיים לגבר, ולנו רק נותר להציע, במקום לחפש מכנסיים לגבר בגוגל, למצוא את אותם מכנסיים לגבר בחנות בגדי גברים שתחמיא לכם ותעניק לכם אופנה בינלאומית של גברים, רצוי מהסוג הלא שוביניסטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה